lord K

Alla inlägg den 10 november 2009

Av kent johnsen - 10 november 2009 17:45

Just nu så står ugnspannkakan i ugnen och gottar till sig. Vi kör på två formar. En med och en utan bacon.

Jag såg en t-shirt på nätet som jag verkligen vill ha. På bröstet på den står det kort och gott "Bacon makes everything better" och banne mig om det inte är sant. Efter jag stekt upp mina bacon så fick ju inte alla plats i pannkakan och jag stod kvar i köket och bara mumsade på små knapriga saftiga baconbitar. Åh så underbart. Allt blir verkligen bättre förmodligen. Baconlindad köttfärslimpa är att föredra framför bara köttfärslimpa. Jag kan misstänka att baconlindade crepes skulle kunna vara en succe. Och även om det förmodligen är en blindgångare så tilltalas jag till och med av tanken på bacon och vaniljglass.

Av kent johnsen - 10 november 2009 05:10

I går kväll låg jag och tänkte. Och tanken fick ett resultat. Jag frågade Leona om hon ville flytta in hos mig.

Det är vansinnigt att gå och betala över tretusen kronor för en lägenhet man inte bor i. Jag låg och tänkte på hur vi skulle få plats med hennes saker i min lilla lägehet och om man bortser från ett fåtal sakersom får förvaras nånstans så finns det inga problem. Det hela är ju ändå temporärt tills vi hittar en ny lägenhet som vi redan söker.


Och sen har vi ju det att folk kan tycka att det är lite tidigt... Men kan man inte bo ihop från början, när avgör man att... Nu, nu går det. Det gick inte igår men idag så kan jag bo med dig. Jag vill ju ha min älskling hos mig på riktigt.


Och hon sade ja.

Ovido - Quiz & Flashcards