lord K

Alla inlägg den 15 november 2009

Av kent johnsen - 15 november 2009 08:34

Igår var jag ute och tittade på bilar och jag blev så trött. Och jag blev irriterad. Jag hade spanat in ett par bilar på blockets annonser och visst därför vilka bilhandlare jag skule åka till. Men jag förstår inte varför de inte sätter ut priser på sina bilar på gårdarna där de begagnade bilarna står. Jag vet ju inte om det är en kunds bil eller om det är nån som är till salu. När jag bara går och kikar och är sugen på att eventuellt köpa en ny bil vill jag inte behöva kontakta en säljartyp och le och säga att jag har si och så mycket pengar, vad kan de erbjuda mig... De enda bilarna som det överhuvudtaget fanns priser på var de som var putsade och polerade tryggt inomhus som låg cirka tvåhundratusen över min prisklass.


Så jag blev trött på det och Leona som följde med mig drabbades tyvärr av min irritation och grinighet. Det var inte så mycket men jag kände att om jag inte behärskar mig nu så kommer jag bara bete mig som en obstinat unge. Villinte villinte villinte!!! Men jag ville... ville är kanske fel ord, jag tänkte att åka till ett ställe till inte kunde skada innan jag sket i alltihopa. Och där, såklart hittade jag en fin bil i min prisklass. Som stod låst och det fanns inte en försäljare så långt ögat kunde nå så jag kunde inte provsitta i den. Jag ska dit igen på måndag så fort de öppnar.


Idag ska vi på ikea och kolla lite. Sen är det rollspel. Jag missade förra söndagen. Inte bra.

Ovido - Quiz & Flashcards