lord K

Alla inlägg den 30 november 2009

Av kent johnsen - 30 november 2009 22:02

Efter en lugn start på veckan på jobb lånade jag min fars släp. Jag och Leona har varit i Helsingborg idag och hämtat två bokhyllor vi köpt på blocket. Visst har de lite repor men sånt får man ta om saker är begagnade. Men jag har i alla fall skaffat mig vuxenpoäng idag. Jag tror man får det för att backa med släp. Om det inte tar för lång tid att få rätt på det för då ser det bara löjligt ut. Jag fick rätt så bra kläm på det faktisk. Nu menar jag inte att detta är en mirakulös bedrift men för att vara färsk på det så...


Vi passade på att bli bjudna på middag och kaffe hemma hos föräldrarna när vi ändå lämnade släpet. Nu har vi monterat upp hyllorna som för närvarande i sin tomhet mest fungerar som kattkoja.



Ovido - Quiz & Flashcards