lord K

Alla inlägg den 3 november 2009

Av kent johnsen - 3 november 2009 11:45

Eftermiddagsveckorna på jobbet är råkiga på det viset att ens sociala liv i stort sett är ickeexisterande under den veckan. Jag träffar Leona på morgonen och på kvällen när jag kommer hem men det verkar som om timmarna är färre just de veckorna jag jobbar eftermiddag. Man kommer sällan upp i god tid och även om man skulle påbörja något så tar det inte lång tid innan man ska iväg på jobb. 


Jobb ja... Jag måste verkligen hitta ett nytt. Jag är så obeskrivligt trött på mitt nuvarande så jag kan trilla ihop. Jag har ett lätt illamående varje dag när jag sätter mig i bilen för att köra de två och en halv milen jag har dit. Det sägs ju att det inte är rätt läge att byta jobb nu mitt i en finanskris men det skiter jag i. Jag tar den osäkerheten om jag hittar nåt jag kan tänka mig trivas med.


I lördags pratade jag tydligen med Nathalie om hennes jobb. Jag kommer inte ihåg så mycket av samtalet så Leona har fyllt i en del luckor men jag får nog ta en fika med henne och se om jobbet där kan vara nåt för mig med. Just nu väntar jag på besked från larmföretaget där jag sökt jobb som installatör och jag har skrivit ut en hel bibba CV som jag kan lämna på ställen om jag får ett infall.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards