lord K

Alla inlägg den 2 november 2009

Av kent johnsen - 2 november 2009 11:28

Jag ställer mig själv en fråga då och då... Med blicken riktad mot skyn säger jag högt: "Varför o varför skjuter jag upp saker?" I fredags åkte jag och köpte mig ett sprillans nytt bilbatteri eftersom det nuvarande är slut. I fredags gjorde jag inget mer åt saken. I lördags hade jag gott om tid och när jag väl skulle ut och köra startade bilen inte. Basse fick komma och hjälpa mig starta bilen. Jag har ju startkablar liggande i bagaget. Men jag gjorde inte mer den dagen. Igår låg jag mer eller mindre bakis och fick sedan skjuts upp till rollspelet och alltså blev inget batteri bytat i går heller. Alltså måste det bytas nu om jag ska ha en sportslig chans att komma till jobbet idag. Och nu regnar det. Jag har inget tak att stå under och även om jag haft det nånstans så hade nog inte bilen kunnat ta sig dit.  Jaja. Det är ju bara vatten.




Ovido - Quiz & Flashcards