lord K

Alla inlägg den 8 november 2009

Av kent johnsen - 8 november 2009 10:21

Just nu sitter jag med mitt morgonkaffe i soffan och mår relativt bra. Leona ligger vid sidan om mig och är bakis efter en tjejkväll. Jag hade otroligt kul igår när det spelades på Nick´s. Det var singer/songwriterkväll och vi spelade med Logan. Efter att ha varit ett band på åtta pers och sen haft en period när vi inte spelat alls är det kul att det börjat komma igån så smått igen. Dennis har spelat två gånger innan med bara mig och Basse och nu kom David med på trummor igen samt att det bjöds in kvinnlig röst från U.S of A.


Egentligen så missadde folk den äkta showen. När vi satt i källaren alla vi musiker med öl och whiskey och sjöng och spelade så det stod härliga till. Det var lite så att när man kollade på klockan och såg att den närmade sig åtta att man tänkte att... Snart är det här roliga slut. Men det var bra spelningar med.


Det var första gången jag hörde Chuck & Yaeger (tror det stavas så) och de är skitbra. Filip är ena hälften så jag borde inte vara förvånad. Efter spelningen så började folk på stället gå och det var tänkt att vi skulle göra en "allstar"-grej på slutet men av någon anledning blev det inte så.


Nu är det i alla fall Fars dag och jag ska hem till föräldrarna vid tretiden och på samma gång lämna bilen på verkstad. Jag har ännu inte köpt fars dagspresent. Det blir nåt litet.

Ovido - Quiz & Flashcards