lord K

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av kent johnsen - 11 januari 2010 19:28

Nytt år och nytt utseende på bloggen. Egentligen bara en mindre förändring men man ska ju kunna känna igen sig här.


Det är nu endast fjorton dagar tills jag och Leona flyttar till ny lägenhet. Vardagsrummet/köket är fullt av lådor, vissa fulla, vissa bara väntar. I morgon kommer soffan, det knäckta åbäket, att kastas ut och vi kommer ha kvar två sittkuddar. Det kommer funka. Vi köpte en ny soffa i lördags som ska anlända om fem veckor. Jag tror aldrig jag varit så här upprymd över en flytt innan. På fredag ska vi upp dit och gå runt med papper, penna och tumstock. Och så får vi tillgång till förrådet. Superbra. Då kan man börja smygflytta lite grann.


Nu ska jag återvända till tavlan jag håller på att måla.

Ovido - Quiz & Flashcards