lord K

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av kent johnsen - 7 januari 2010 12:22

Igår kväll var jag ledig eftersom det var trettondagsafton. Jag vet inte riktigt vad det innebär. Det har jag glömt bort nån gång. Det viktiga är i alla fall att man får en ledig dag och det är aldrig fel. I stället för att göra någonting konstruktivt så stack jag hem till Basse och Jeppelina och spelade tvspel. Dragon age. Jag måste ta och skaffa mig en PS3. Det blev också filmmaraton. Oceans 11. Och  de två uppföljarna. Den första filmen är en smart och charmig nyinspelning av den gamla Oceans 11 med Frank Sinatra, Dean Martin och resten av the ratpack. Tvåan är en direkt halvkass uppföljare som stundtals blir riktigt pinsam. I tredje filmen börjar det arta sig igen och är nästan uppe i ettan (eller elvans) klass igen.


Jag kom hem vid midnatt. Och idag hade jag tvättid direkt på morgonen. Jaja. Nu har man i alla fall lite rena kläder igen. Nu är det dags att lämna hemmet för att bege sig till höganäs för att hämta lådor och sen till jobb.


En dag kvar tills älsklingen kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards