lord K

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av kent johnsen - 22 mars 2010 16:39

Jag fick för cirka två timmar sedan ett telefonsamtal från min chef som informerade mig att från och med den tolfte april så kommer jag att börja jobba kontinuerligt treskift igen. Detta innebär att jag är ledig två helger av fem. Detta innebär att jag jobbar sju nätter per skiftescykel istället för fyra. Detta innebär att jag kommer bli ännu tröttare på det stället än vad jag redan är. Men som eona sa... Det kanske är just vad jag behöver för att sätta igång på allvar och söka nya jobb. Jag har börjat så smått.


Jag skrev ju ett inlägg om min uppgivna syn på mitt arbete för några dagar sedan och även om det för tillfället inte är så hemskt som det var då så vet jag att det kommer bli värre när jag börjar jobba helg. Helgen är till för att vila, för spelningar, för umgänge och för utflykter, sen skiter jag i om jag faktisk jobbar mindre än vad jag gör nu då jag kommer vara ledig när alla andra jobbar. Big jävla whoopiddoo då!!! Ursäkta... Jag kom av mig.


Jag kommer skriva ut en massa CV. Jag kommer skriva ett otal brev och skicka till en massa ställen. Och hoppas hoppas hoppas att jag kan få ett nytt jobb innan jag kreverar.

Ovido - Quiz & Flashcards