lord K

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av kent johnsen - 31 augusti 2009 22:34

Vilken helg! Först McNightmaresspelningen och sen en sjuhelvetes maskerad med Alice i Underlandet-tema. Som Värdarna, Adde och Marika gått fullt ut med. Det var blommor och pryttlar i äppleträdet, krocketbana av böjda stora spelkort, vattenpipa, partytält fyllt med kuddar och filtar. Det bjöds på kakor, kaffe (Bör nämnas att varje kaffekanna hade olika sorters spetsat kaffe eller choklad.) God mat och alla var väldigt utklädda. Det enda som inte var så kul var hemfärden då tågen slutat gå utan förvarning. Vi fick ta förstärkningsbuss till Helsingborg och taxi därifrån till Ängelholm.


Denna veckan kommer gå åt att förbereda för min egen trettioårsfest på fredag. Imorgon ska jag köpa stora kvantiteter kyckling.


Jag upptäckte idag att jag har väldigt mycket planerat framöver. Saker med Leona. Jag ska följa med på dop och på fest hos hennes vänner och en vigsel också. Och en parmiddag. Det låter lite vuxet kanske, men jag ser fram emot allt det där. När vi har haft middagar i min umgängeskrets har det varit just par och så jag oftast. Jag vet inte om nån annan tänkt på det  och mina vänner har gjort ett underbart jobb att inte få mig att känna mig som ett femte hjul. Men det har suttit där ändå i bakhuvudet. Men det är slut med det nu.

Ovido - Quiz & Flashcards