lord K

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av kent johnsen - 27 augusti 2009 15:25

I morgon ska detröjas på el Greco då jag ska spela med McNightmares på "the irish experience" som det så tjusigt heter. Jag har bara repat en gång och då hann jag inte med alla låtarna men ärligt talat... Hur svårt kan det vara? Kul komer det bli i alla fall. De brukar alltid bli fullt hus.


Det roligaste och mest underbara är att Leona kommer hem tidigare från norrland och kommer dyka upp på greken nån gång under kvällen och spendera hela helgen hemma hos mig. När jag fick reda på det igår gick jag runt med ett fånleende resten av dagen.


Andra saker som ska göras i morgon är att hämta bilen på verkstan och hämta lite kläder som Leona eventuellt kan använda på lördagens maskerad... Men allt det hinns med. Nu ska jag packa in presenter och städa lite grann inför dambesöket imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards