lord K

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av kent johnsen - 9 augusti 2009 23:19

Först och främst vill jag ge mig själv otroligt mycket cred för att jag lyckades långt över egen förväntan med middagen i fredags. Det var hur gott som helst. Det blev lite över så vi åt resterna till lunch i lördags och det var lika gott då.


Lördagen spenderades sen i Kristianstad på kräftskiva med Leonas familj och vänner och jag hade otroligt kul. Det var väldigt trevliga människor och gott att äta och dricka.


I morgon börjar jobbet igen. Efter fyra veckors ledighet ska man i morgon eftermiddag infinna sig på fabriken och jag skulle ljuga om jag sade att jag ser fram emot det. Men så är det ju... Jobb är jobbigt. Nu ska jag krypa ner i min säng och sova. Jag saknar min älskling redan men hon kommer hit redan på tisdag kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards