lord K

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av kent johnsen - 3 augusti 2009 11:51

Nu ska jag ta mig i ragen och få lite skrivet. Tanken var ju att jag på semestern skulle komma i alla fall några kapitel fram i boken jag skriver men jag har haft så mycket annat för mig. Men när man tänker tillbadet funnits dagar som bara runnnit bort i lättja då man kunde ha plottrat ner några rader. Så det ska jag göra nu. Jag ska ta min väska och min nya anteckningsbok och några pennor och sätta mig nere på Torstens och skriva och dricka kaffe. I kväll ska jag hem till Jens och Jana och spela rollspel. Och förhoppningsvis kanske man kan få ett bra tips på en vegetarisk middag jag kan laga till på fredag.

Av kent johnsen - 3 augusti 2009 09:41

Nu på morgonen har jag klippt naglarna med nagelsax för första gången i mitt liv tror jag. Det måste innebära att den dåliga ovanan att konstant bita på naglarna är besegrad och det är alltså dags att ta itu med nästa dåliga ovana. Nu när jag vet att jag spöat skiten ur en av dem så känner jag mig peppad att ta itu med resten. Kom an bara era uslingar till ovanor! Jag plockar er en efter en!

Ovido - Quiz & Flashcards