lord K

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av kent johnsen - 25 augusti 2009 15:03

Jag är i stort sett nyvaken. Eller rättare sagt så har jag varit uppe en timme men inte fått mitt morgonkaffe än. Jag har börjat ta itu med saker som borde tagits itu med för länge sen och andra saker som precs ploppat upp.


Jag har redan burit ner vinterjackorna till källarförrådet. Något som skulle gjorts i våras. Och jag har lämnat lite saker till kemtvätt. Nu återstår det att diska, packa in present, betala räkningar, hämta munspelen på Nick´s, gå på systemet och städa undan lite grann samt att försöka hinna öva lite med munspelen inför det enda repet innan fredagens spelning.


Annars denna veckan ska jag lämna bilen på verkstad, städa badrummet, handla till mitt födelsedagskalas, slänga en massa skräp (vilket jag egentligen borde göra på tippen men jag vet inte var den ligger i ängelholm), fixa bananlådor att packa ner en massa saker inför flytten i.

Jag ska hämta bilen från verkstan och hinna öva lite till på munspelen.


Ja just det. Jag måste ringa Göteborg angående att flytta tidigare och byta batterier till min brandvarnare också. Herregud... Men känns det bara övermäktigt för att jag vet allt jag ska göra. Det känns som om tiden inte räcker till. Jag måste göra precisa schemaläggningar och lägga upp alla aktiviteter så strategiskt som möjligt för att hinna med.

Ovido - Quiz & Flashcards