lord K

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av kent johnsen - 28 augusti 2009 11:32

Ikväll gäller det. Det blir spelning och min Leona kommer hit. Jag ser verkligen fram emot det.


Jag har också fått några extra timmars sömn då det var stiltje på jobb efter några timmar så jag hade möjligheten att vara hemma redan vid fyra på morgonen. Nu sitter jag med morgonkaffet och lyssnar på radio.


Min bil är inte klar på verkstan så jag får vara så snäll och hämta den imorgon istället. Jag har ingen aning om hur mycket det kommer kosta dock så det är ju spännande... Eller lite oroande kanske.


Nej nu tror jag att jag ska öva lite på ett munspelssolo eller två. För er som läser men som inte kommer till el Greco ikväll bjuder jag på ett youtubeklipp på en av låtarna som vi ska spela. Vår version är dock inte lika punkig.


Ovido - Quiz & Flashcards