lord K

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av kent johnsen - 29 augusti 2009 11:14

På genrepet igår skulle vi spela The Leaving of Liverpool. En låt jag i onsdags på repet sade att vi kunde hoppa över för att jag kunde den så bra. David räknade in... Een Tvåå Tree... Och där står jag med munspelet i handen och en frågande blick och stammar fram: "Hur är det nu den går?"


Senare på spelningen när det är dags att spela just den låten drar sångaren upp just detta inför hela publiken och manar dem att: "Titta nu ordentligt på Kent allihopa!" David räknade in och JAG SATTE DEN SÅ JÄVLA HÅRT!!!


För övrigt var det en lyckad kväll. God öl, god mat, goda vänner och bra musik. Min syster blev riktigt sentimentalfull. Och min Leona kom till ängelholm. Jag är på topp idag.


Snart ska jag iväg och hämta min bil.

Ikväll är det maskerad i Vallåkra.

Ovido - Quiz & Flashcards