lord K

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av kent johnsen - 11 juni 2010 20:42

Vanligtvis bryr jag mig inte ett skvatt om fotboll. Det var en period när jag umgicks tätt med en HIF-supporter som jag gav fotboll ett halvhjärtat försök. Det var det året de vann allsvenskan. Men det rann ut i sanden. Jag gick helt enkelt inte igång på det.


Men nu har jag en fotbollsintresserad fästmö och det är fotbollsVM så jag tänker ge det en chans till. Inte bara att sitta och glo när det är match igång, nej... Jag ska schemalägga så jag kan se intressanta matcher. Lära mig systemet. Bunkra upp med chips och öl på lediga dagar. Kanske till och med läsa sportsidorna i tidningen. Jag har redan koll på offsideregeln. Hur krångligt kan det bli?


Heja Danmark!

Av kent johnsen - 11 juni 2010 15:30

Äen om det nu har regnat i en vecka och sommaren kan kännas som ett grått ingenting så tror jag ändå att vi har varma sommarkvällar framför oss. Dagar vid vattnet och sol sol sol... Till detta vill jag ha en spellista som jag påbörjade för ett tag sedan som sakta växer fram. Nu lägger jag till en låt som bar är superb till vilken sommarfest som helst. Amen Corner: Expressway to your heart. Glöm inte skruva upp volymen. Håll till godo.

Ovido - Quiz & Flashcards