lord K

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av kent johnsen - 10 juni 2010 14:05

Igår blev ingenting gjort. Jag slösade en hel förmiddag på Questionale Content. (Finns länkat.) Idag jobbar jag natten och har en hel dag till mitt förffogande och jag har redan målat, diskat, dammsugat, handlat och tömt kattlådan. Ja... Jag klappar mig själv på axeln. Duktig Kent... Jag måste dock gå och handla igen. Jag tänkte göra korv stroganoff till middag ikväll och vi har inga vegetariska korvar hemma. Och så tänkte jag baka en morotskaka idag eller imorgon och jag glömde så klart kolla så vi hade tillräckligt med morötter. Jaja. Lite motion har ju inte skadat något, förutom en massa joggare som blivit påkörda och fotbollsspelare vars knän gått i tusen delar och... Hmm. Ja det var ju inte det jag pratade om.


Man kan säga att allt det jag inte fick gjort igår fick jag gjort idag med råge. Och ja känner mig nöjd med mig själv. Nu ska jag slappna av och lyssna lite på Van Morrisson ett tag. Ahh...

Ovido - Quiz & Flashcards