lord K

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av kent johnsen - 7 juni 2010 07:20

Om lite mer än en timme ska jag befinna mig på sjukhuset och få min rygg röntgad. Det var en lucka som dök upp och jag blev inpetad tidigare. Det är skönt.


Min rygg har dock känts relativt bra i ett par dagar nu vilket är konstigt med tanke på hur jävla mycket det har spänt och värkt i fera veckor. Visst har jag kännt att det varit något som stramat där bakmen inte något som hindrat mig i mina rörelser. Nu har jag sju dagar framför mig på jobbet. Eftermiddag och natt-vecka. Förhoppningsvis blir det relativt lugnt. Vem vet, vi kanske har fått våra sommarjobbare. Sen blir det frivecka. Tänk så får jag skattepengarna innan det.


Hur kommer det sig förresten att vi säger röntgen medan man i engelstalande länder säger X-ray? Det låter ju så mycket coolare. X-ray! Skulle det funka i Sverige? Jag ska bli X-strålad... Jag jobbar med X-strålar... Nej... Det funkar inte bra.


Nog rabblat. Nu frukost! 

Ovido - Quiz & Flashcards