lord K

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av kent johnsen - 4 juni 2010 10:10

Jag måste köpa nya hörlurar. Det är inte det att de jag har nu inte är bra. De fungerar utmärkt. Det låter jättebra. Det är bara det att de inte riktigt synkar med mig. De första är av den modellen att det är en tunn metallbåge övermin hjässa. Detta är i och för sig bara ett problem när man har hatt på sig. Det har jag relativt ofta, nästan alltid. Det fungerar inte riktigt att ha ett metallband under hatten då hatten hamnar mer på metallbågen än mitt huvud och det ser inte klokt ut.


Den andra modellen är de som följde med min mobiltelefon. Ett par små högtalare som ska ligga i öronen. Hur de har tänkt där har jag aldrig förstått. Designen har funnits hur länge som helst och man har aldrig tänkt när man massproducerar sådana att man kanske skulle göra dem i lite olika storlekar eller något... Mina öron är formade på det sättet att hörlurarna bara faller ut. Om jag håller huvudet helt stilla så kanske de håller sig kvar i nån minut. Jag har försökt i desperation att pressa in hörlurarna i, vahettere, öronkanalerna men det gjorde bara ont så det gör jag inte om. De trillade ut då också. De jävlarna.


Jag behöver köpa lurar som ligger över öronen och som inte har en båge över huvudet. Det finns såna med en båge i nacken. Sånna får jag köpa. Jag vill minnas att ag hade ett par sådana för länge länge sen. De är borta nu i alla fall.


Ovido - Quiz & Flashcards