lord K

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av kent johnsen - 31 juli 2009 19:30

I morgon så är det den stora skattjakten i Ängelholm. Det är en tävling som jag och Basse anordnar och efter vad vi har hört så kommer det bli hur kul som helst. Alla lag engagerar sig som attan och kommer spöka ut sig och komma i ordentligt partyhumör. Om det blir lyckat så kommer vi med största sannolikhet försöka oss på att anordna en ny skattjakt nästa sommar i lite större skala.


Nu är vi i stort sett färdiga med alla förberedelser. Allt är kopierat, alla kuvert förseglade. Priserna är i sin skattkista och min videokamera är på laddning. Det finns två små saker kvar att fixa som vi får göra antingen inatt eller tidigt imorgon bitti.Vi får se när det blir.


Annars har jag mest gått och vankat fram och tillbaka idag, försökt sysselsätta min hjärna så att jag inte bara går och längtar efter Leona hela tiden. Katterna är en utmärkt distraktion de jagade mig och en papperstuss på snöre i över en timme. Jag har ringt folk, pratat med folk över MSN och redan kommit på morgondagens låt jag ska skicka till min älskling.

Ovido - Quiz & Flashcards