lord K

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av kent johnsen - 25 juli 2009 09:20

I går kväll var vi tre män som begav oss till den lokala biljardhallen för att ha lite kul. Vi spelade dock inte biljard. Vi kom inte på hur det skulle funka på tre pers. I stället stod vi och hängde vid flipperspelet och darttavlorna. Det var otroligt kul. Varför har man inte gjort det förut?


Jag har förresten en darttavla liggande någonstans. Man kanske skulle ta och hänga upp den... Nej. Jag har inte plats.


Just nu sitter jag i uniform. Jag ska för första gången på mycket länge ut och spela airsoft igen. Jag hoppas på vackert väder, men inte för vackert. Blir det för vackert svettas jag ihjäl, och blir det regn får jag vatten i skorna och inget av de alternativen är särskilt eftertraktade.

Ovido - Quiz & Flashcards