lord K

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av kent johnsen - 24 juli 2009 14:51

Fredag idag och det går sakta fram med städningen. Eftersom jag ändå ska flytta så känns det liksom inte prioriterat med städning förrän den stora flyttstädningen ska påbörjas. Tro nu inte att jag sitter hemma och vältrar mig i skit, absolut inte... Men jag orkar inte bry mig lika mycket. Detta resulterar dock i att helt plötsligt så blir det mycket att göra på en gång.


Nu ska jag iväg och kolla upp en lokal tatuerare. Ska bli intressant. Efter det får jag antagligenta itu med badrummet och beroende på kvällens aktiviteter så får jag väl snygga till mig också. Det blir utekväll imorgon när Sgt Peppers Lonely Nightmare Band ska spela Beatleslåtar på El Greco så det blir nog relativt lugnt ikväll. Frågan är bara om det blir lugt hemma eller borta.

Ovido - Quiz & Flashcards