lord K

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av kent johnsen - 1 juli 2009 22:40

Jag var som tidigare nämnt hos frisören idag och det var en behaglig upplevels må jag säga. Hädanefter ska jag alltid gå till samma ställe. Det är inte ofta man hittar en frisör som både ger hårbottensmassage och kan en massa om serietidningar, science fiction och andra coola grejer. Hon var helt klart den bästa frisör jag besökt. Tänkte lägga upp före- och efterbilder för det gör man ju. Efterbilden är den där jag har kortare hår. ;)

Av kent johnsen - 1 juli 2009 22:38

Jag lyssnar på P3 livesession just nu och det är till min stora glädje Laleh som spelar. Jag kan inte förklara vad det är... Hennes musik är så fantastisk och hennes glädje och kärlek förmedlas så klart. Kanske är det därför jag varje gång jag hör hennes musik alltid blir smått förälskad i henne.

Hör "Snö".

Av kent johnsen - 1 juli 2009 10:38

Vår Europaturné har blivit inställd eller i bästa fall uppskjuten ett år. Trist men sant. Det var Basse som drog sig ur av privata anledningar. Vi kommer dock ta en dag i Köpenhamn så vi inte har repat in en massa låtar helt i onödan. I stället drar jag till Polen en helg med min svåger. Det kanbli intressant. Förhoppningsvis kommer jag hem med en tatuering. Jag leker med lite olika alternativ just nu.


Snart ska jag ner och klippa mig. Min lugg börjar bli alldeles för lång och bångstyrig och jag vill ha en lätthanterlig frisy som man inte behöver arbeta med i en timme för att få dit man vill. Just nu om jag bara kammar mig har jag efter fem minuter en slag Beethoven eller Strindberg-frisyr och det är inte riktigt snyggt. Denna gången ska jag gå till en riktig salong och inte bara den billiga frisören på hörnan. Jag har aldrig betalt över tvåhundra spänn för en frisyr så detta kommer svida men kommer bli intressant. Blir det bra får jag uppdatera min presentationsbild. Vilket jag egentligen borde gjort redan när jag rakade av skägget. Men men...

Ovido - Quiz & Flashcards