lord K

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av kent johnsen - 18 juli 2009 20:32

Ella ligger nu i mitt kök efter hon har fått mat. Mina katter håller henne under sträng uppsikt som den inkräktare på privat territorium som hon är  ifall hon skulle få för sig nåt dumt. Jag tror det kommer ta en dag eller två innan de i alla fall accepterar hundens närvaro. Att de ska bli kompisar är nog att önska för mycket.


Jag var ute på en lång promenad med henne och vi hamnade nere på ängen där Tullakrokfestivalen brukade vara. Eftersom det inte blir någon festival i år var det ändå en liten skara som samlats och spelade musik. Det var trevligt så där var vi ett litet tag.


Nu ska jag ut på krogen och då kommer jag stänga en dörr mellan katterna och hunden bara för säkerhets skull.

Ovido - Quiz & Flashcards