lord K

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av kent johnsen - 16 juli 2009 12:03

Min syster kommer snart på besök. Hon ska ta med sig sin rottweiler Ella för att se hur den går ihop med mina katter. Jag ska nämligen vara hundvakt i tre dagar och jag hoppas det kommer gå smärtfritt. Jag är inte så orolig för mina katter men jag är lite orolig för hunden. Jag har klippt klorna på mina kisar idag just för att minska risken för klösmärken på hunden. Just klippningen, som inte var särskilt uppskattad hr resulterat i långa rivsår på min mage. Detta var sista gången jag ger mig in i den leken med bar överkropp.


För övrigt har jag blivit av med en av mina dåliga vanor. Mina naglar har börjat växa. Det känns ovant. Jag gick också utan att röka i fem dagar tills jag festade en kväll. Men nu blir det att ge sig i kast med det igen. Kom igen nu beslutsamhet, jag vet att du kan...

Ovido - Quiz & Flashcards