lord K

Alla inlägg den 22 december 2009

Av kent johnsen - 22 december 2009 17:01

Leona stannade kvar i Kristianstad för att jobba och det är för tyst i lägenheten. Jag har musik igång konstant och som tur är har jag saker att sysselsätta mig med. Jag jobbar på förmiddagarna och det är julförberedelser när man är hemma. Igår sköt jag upp dem för att spela rollspel hemma hos Martin istället men nu ska jag sätta mig ner, sätta igång mysig lugn musik och slå in de sista presenterna. Snart är allt klart. Jag ska också laga god mat och sen bara softa. Men det är där det börjar bli tråkigt... Jag får se om Basse och Jeppelina hittar på nåt ikväll. Om man nu vill ta sig ut i snöyran igen. Det snöar som i en disneyfilm. Och det vill säga att det snöar en del. Vissa skriker hurrarop över det faktum att sannolikheten att det blir en vit jul är hög men för mig sitter inte julen i snön.

Ovido - Quiz & Flashcards