lord K

Alla inlägg den 20 december 2009

Av kent johnsen - 20 december 2009 13:48

Det har snöat ännu mer och tidningarna varnar för snökaos på vägarna och jag ska köra hem från Kristianstad ikväll. Det låter spännande. Men förmodligen är det inte så illa. Men jag får ta det lugnt i alla fall... Jag lyckades dra mig ur att leka i snön i förmiddags med Leonas nevö Axel. Jag och den andra lila grabben tog istället köket i besittning och bakade muffins. Muffins är bättre än snö alla gånger.


Jag var dock tvungen att gå ut till bilen när Martin skulle hjälpa mig med tanklocket som strulade på vägen till Kristianstad. Först gick det inte att öppna och när jag väl fick upp det gick det inte att stänga. Nu är det stängt och jag får inom en verkstad. Det är bara lite pill som behövs och behöver inte bli så dyrt men det är ändå irriterande. Men jag har tid på mig. Jag har full tank nu.

Ovido - Quiz & Flashcards