lord K

Alla inlägg den 9 december 2009

Av kent johnsen - 9 december 2009 17:08

Det börjar närma sig jul. I år känns det som om jag är ute i god tid med alla julklappar och jag tar allt med ro. Pynt kommer upp så småningom och så vidare. Jag var ute och tittade i affärer tidigare idag och tog det otroligt lugnt. Jag vet inte varför men alla lyktor och allt glitter sätter mig inte i en klockren julstämning. Den har inte kommit än. Lite kanske när det har druckits glögg här hemma med tända ljus och pepparkakor men annars känner jag bara lugn inför julen. Leona är lite mer stressad över allt som ska hinnas med med skolan och flytt upp till Ängelholm men då får jag dela med mig av mitt lugn till henne.


Jul och nyår ligger framför oss och hur mycket jag än ser fram emot julafton med mys, familj och paket, och hur kul än nyår ska bli i goda vänners lag så ligger nu mitt fokus längre fram. I februari får vi som tidigare nämnt vår nya lägenhet och det är mer de planerna som får mig att drömma mig bort.



Ovido - Quiz & Flashcards