lord K

Alla inlägg den 14 december 2009

Av kent johnsen - 14 december 2009 09:11

Jag såg denna listan på en annan blogg och tänkte jag skulle spara den tills jag inte kunde komma på något att skriva om. Det är en liten lista över onödig kunskap om mig som någon någonstans kanske har glädje av.


SKULLE DU HELLRE..


1. Pierca näsan eller tungan? - Tungan. Hade sett ut som en knarkare annars.
2. Vara seriös eller rolig? - Rolig. Mycket allvarligt sägs bäst med skämt.
4. Tatuera dig eller göra piercing? - Tatuera mig igen.
5. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna känns som ett mindre ont och snabbare.
6. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar. Jag älskar mina föräldrar.


SVARA ÄRLIGT...

2. Sol eller måne? - Sol. Helst ovanför en uteservering.
3. Vinter eller höst? - Höst. Vinter innebär slask och kyla. Usch.
4. Vänster eller höger? - Höger. Jag är högerhänt och det är lättare att svänga dit med bil.
5. Soligt eller regn? - Soligt. Se tidigare punkt om uteservering.
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Det beror på om man får ha tillbehör. Men eftersom det är antingen eller så måste jag säga chokladglass.


OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? - 09:17
2. Fullständigt namn? - Kent Mikael Johnsen
3. Vart vill du bo? - I Ängelholm i en mysig lägenhet med Leona.
4. Hur många barn vill du ha? - Två låter som en lagom siffra.
5. Vill du gifta dig? - Absolut.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Jag skär den i bitar.
7. Har du ätit sushi? - Inte än...
8. Favoritglass? - Oj. Allt beror på humör. Så länge det inte är sorbet så...
9. Favoritmaträtt?- Flygande Jacob.
10. Vad är ditt stjärntecken? - Jag är jungfru.
12. Festa loss eller mysig hemma kväll? - Både och faktiskt.
13. Ögon och hårfärg? - Blå ögon och brunt hår och rött skägg.
14. Vispgrädde eller chokladsås? - Vispgrädde

Humör just nu : Det är måndag... Jobbvecka väntar. Eftermiddagsskift. Gissa!

HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA...


1. Kysst någon? - Ja
2. Sjungit? - Ja
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? - Nej det har jag inte.
6. Dansat galet? - Jepp

7. Klippt håret? - Nej, om inte skägget räknas, i så fall ja.
9. Ljugit? - Ja


GREJER...


1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej.
2. Har du en hund? - Inte än.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Sover helst med Leona.
4. Tror du på spöken? - Ja

Ovido - Quiz & Flashcards