lord K

Alla inlägg den 25 april 2009

Av kent johnsen - 25 april 2009 09:11

Sitter med morgonkaffet i hand och uniformen halvvägs på. Snart ska jag ut i skogen och skjuta på mina vänner med små vita plastkulor. Det var länge sedan. Det är skönt att utomhussäsongen satt igång igen. Det är i stort sett den enda motion jag får så man får se till att vara lite aktivare nu.

Av kent johnsen - 25 april 2009 00:15

Ikväll var en andra succé med spelet jag spelleder. Kul att det uppskattas. Men fan vad skönt det är att komma hem och bara sätta sig i sin stol och lyssna på lite stilla musik innan man går i säng. Kings of Leon - closer. Den är att rekommendera.


Nu ska jag bara komma ihåg att ladda batterierna till min airsoft-AK så jag kan vara med och leka i morgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards