lord K

Alla inlägg den 12 april 2009

Av kent johnsen - 12 april 2009 17:06

Ughh... Det verkar som om det blir en riktig sunkdag om jag inte tar tag i mig själv snart. Jag har legat på soffan och bara blivit varmare hela dagen. Det är inget bra på tv men jag har legat och glott ändå. Dåliga jag. Inga kakpoäng till mig idag.

Av kent johnsen - 12 april 2009 10:49

Igår var det god påskmiddag med danskarna som var över. Det blev en hel del öl och snaps så jag har sovit på mina föräldrars soffa inatt. Nu har Claus och resten av danskarna åkt hem så nu är det bara jag och katterna i lägenheten igen. Och en liten röra som jag få ta itu med vid ett senare tillfällle. Men det är lugnt i alla fall. Visst var det sjukt kl att ha honom här men det är rätt skönt att han åkt också. Jag får väl ta och hälsa på honom i Kolding nästa gång.


Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Kanske gå ner på stan och ta en glass.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards