lord K

Alla inlägg den 19 april 2009

Av kent johnsen - 19 april 2009 21:56

Så har man varit i good old DK hela dagen med familjen. Eftersom jag inte träffar släkten så ofta blir jag lika förvånad varje gång att alla mina små flick-kusiner faktiskt växt upp och inte är de små fnitterpaket de en gång var. De har körkort och de jobbar på bank och allt annat möjligt. Det får  en att reflektera lite över hur gammal man egentligen själv har blivit. Jag känner mig inte så gammal. Det är kanske så att de växer ikapp en.


Det bestämdes också när jag var över att jag ska hälsa på Claus om fyra veckor. Han fyller år den fjortonde maj och den helgen ska jag bo hos honom. Det kommer bli kul. Hoppas jag kan få ledigt den torsdagsnatten. Tyvärr får jag dock ställa in resan ner till Malmö på fredag. Jag blir tvungen att prioritera då jag inte har rådmed bådda delar

Av kent johnsen - 19 april 2009 07:06

Igår spelades det rollspel hos Jens. Mannen är ett geni som spelledare kan jag påstå utan att skämmas. Det var underhållande och spännande. Det är få gånger som man sitter i en soffa och småhoppar och försöker inte att vifta med armarna för att det är så spännande.


Vi slutade dock lite tidigare då man skulle upp tidigt idag. Min kära faster har fyllt femtio så vi ska dit på födelsadagslunch med hela tjocka släkten.

Kommer bli kul. Jag ser fram emot att träffa Claus igen men också kusin Louise som jag snackat en del med över msn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards