lord K

Alla inlägg den 14 april 2009

Av kent johnsen - 14 april 2009 20:03

Fan vad det är en massa måsten i lägenheten. Disken diskar inte sig själv och Kläderna blir inte rena i korgen. Katthåren blir tussar som inte gömmer sig. Och jag palllar inte. Det krävs så lite för att allt ska kännas övermäktigt och man känner sig som en dålig människa som inte tar itu med så enkla saker.


Vad fan ska man göra?

Av kent johnsen - 14 april 2009 18:52

Jag har ringt DELL igen. Min dator måste fixas. På torsdag kommer en man hit som ska byta ut min hårddisk. Efter det så borde det... nej då skall det fungera felfritt annars häver jag fanimig köpet.


Tomas och Emelie var här och gjorde karaktärer till Vampire. Tyvärr sammanfaller spelkvällen med packmöte men vad ska man göra. Man kan inte vara överallt. Jag får göra det jag lovade först helt enkelt.

 Det var i alla fall trevligt att ha dem här även om det bara var som kortast.


Jag provade också att ha katterna ihop lite när vi var några fler ögon men jag fick sära på dem igen. Jag har ingen aning men jag tror det är dåligt när den ena biter den andra i rumpan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards