lord K

Alla inlägg den 13 april 2009

Av kent johnsen - 13 april 2009 14:40

Att man aldrig lär sig... Jag plockade fram mitt påskägg jag fick av min syster. Och jag åt såklart för mycket för fort så nu mår jag bara illa. Typiskt.

Av kent johnsen - 13 april 2009 11:47

Idag har jag vaknat alldeles för tidigt med tanke på att jag inte somnade förrän klockan tre inatt. Var uppe redan vid halv nio. Men jag har i alla fall varit effektiv och arbetat på min vampirekampanj. Det går framåt. Just idag har jag fokuserat på att få lite mer kött på benen på spelledarpersonerna. Snart är jag klar med de viktiga så sen ska det bara bli lite småanteckningar om de mindre viktiga.


Men vid fyra är det spel hemma hos Stoffe. Det ska bli kul men nu måste jag fortsätta med mitt. Helt plötsligt är det spelkväll och då vill jag inte vara oförberedd.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards