lord K

Alla inlägg den 28 april 2010

Av kent johnsen - 28 april 2010 11:47

Jag hade en vision om ett kreativt rum i den nya lägenheten. Det harjag fortfarande. Det är bara det att det liksom nte kommit till än. Just nu fungerar det rummet som ett avlagrings/gömma saker/stök-rum. Jag började men det kändes inte rätt och nu håller jag hela processen i stiltje. Jag kommer sätta igång när jag hittar en bäddsoffa tänker jag. Och ett litet skrivbord vid fönstret. Jag måste också samla på mig bilder för kollaget som ska täcka ena väggen.


Men jag kommer aldrig igång. Som vanligt handlar det om att bara börja i ena änden men det känns som om det inte är lönt att påbörja innan man har nyckelkomponenterna. Nu står det ett vitrinskåp och en bokhylla med mina målargrejor. Det finns också en tv och ett gammalt soffbord. Och en hel del tavlor som bara står och står. Jaja... en dag.... En dag...


Till helgen ska vi till Danmark. Det är konfirmation och hälsa på släkten. Det blir en sväng ner om Tyskland också. Det blir bra. Vi kommer ha syrran och svåger i bilen och ikväll ska jag bränna några skivor att ha i bilen ner. ROAD TRIP!!!

Ovido - Quiz & Flashcards