lord K

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av kent johnsen - 18 februari 2010 10:56

Efter ett inlägg min kompis Mia gjorde på facebook angående Tom Waits så började jag lyssna på honom igen. Herr Waits gör regelbundna besök i mina spellistor. Hans röst är otroligt cool i sin mörka rosslande raspighet som han ibland lyckas få len och följsam på nåt sätt. Jag vet inte hur han gör. Om det är resultatet av en hel del whiskey och cigaretter eller om han har nåt trick.


Jag var precis på banken och då hade jag sällskap av skivan 'Blood Money' vilket gjorde att jag inte var så butter över kylan.


Ja, banken... Jag har fått en ny leverans av vuxenpoäng. Leona och jag har ju startat ett gemensamt matkonto med tillhörande kort. Så det skulle aktiveras. När jag kom fram till banken upptäckte jag på pappret att jag skulle kunna ha fixat allt hemifrån genom telefonbanken. Jaja...


Jag bifogar två låtar från albumet.



och lite mjukare...



Hoppas att ni gillar.

Ovido - Quiz & Flashcards