lord K

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av kent johnsen - 30 oktober 2009 15:04

Aaaah! Fredag.


Jag måste säga att gårdagen var en riktit bra torsdag. Jag fick nybakat bröd när jag gick upp vid kvart i ett. Och Leona gjorde också piroger under dagen. Jag fick också reparerat mina kängor. Mina älskade kängor. Perfekt nu till hösten. Vitrinskåpet blev nerkånkat till förrådet. Mer plats men inget kvar som skyddar Leonas stövlar mot katternas bus. Jaja.


Idag har jag varit iväg på biltema och införskaffat ett nytt batteri. Det börjar bli lite pinsamt med att ha en bil man aldrig vet om den startar. Opraktiskt också för den delen. Nu ska det skruvas i på söndag eller måndag.


Idag hinner jag inte för jag ska hem till Martin och spela Eon. Och imorgon ska det förberedas för fest. Jag har en elva timmar lång spellista laddad i spotify och det borde räcka. Jag har laddat upp med snacks och öl. Allt som återstår är bara att fixa en dräkt eller nåt. Jag har när jag bjudit in folk sagt att man inte behöver klä ut sig men eftersom det är halloween så är det kul om de gör det. Så i alla fall en av mig och Lona borde ha någon slags outfit på sig.


Skiter det sig helt med att hitta kostym så drar jag bara ett streck runt halsen och säger att jag har en Kent-mask på mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards