lord K

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av kent johnsen - 24 oktober 2009 16:12

Jag har idag varit på Ryds marknad i Höganäs och införskaffat mig nummer åtta av Preacher. En serie som är fantastisk. Jag köpte även lite papper och en penna samt en ny plånbok jag hoppas kan hålla lite bättre på mina pengar.


Jag har ofta sagt att jag älskar människor men jag hatar gfolk. Och det blir inte mindre sant på sådana tillställningar som marknader, mässor eller stadsfestivaler. Folk i grupp har tendenser att bete sig som idioter. Och jag blir frustrerad för att jag bara vill därifrån. Leona såg frustrationen i mig. Hur min andning blev snabbare och mknogarna vitnade i mitt hårdare grepp runt paraplyet. Det var så skönt när man väl komit därifrån.


Terry Pratchett skrev i en av hans böcker hur man räknar ut IQn på en mob. Man tar intelligenskvoten hos den dummaste medlemmen och dividerar den med antalet folk i moben. Det är nog en liknande ekvation för folksamlingar i allmänhet.


Igår spelade vi på after work på Nick´s och det gick väldigt bra. Mina föräldrar kom dit och det gladde mig väldigt. Nu ska jag dit igen ch hämta min lön. Sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen tror jag. Om jag inte kommer på andra tankar vill säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards