lord K

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av kent johnsen - 26 oktober 2009 10:11

Igår var jag bakis. I lördags var jag ute och dansade (faktiskt). Det händer kanske en eller två gånger om året. Men det blev en lång kväll och jag råkade somna på soffan. Det gör i och för sig inte så mycket. Min soffa är otroligt bekväm att sova på. Men dagen efter var inte kul. Förmiddagen bestod aven lång och utdragen seghet som spenderades i soffan, bakom bordet, framför TVn. Efter en liten blund var det dags att bege sig till Stoffe fö att spela rollspel och den sekunden, det ögonblicket jag reste mig från soffan slog modern av alla huvudvärkar mig rakt över käften och satte ett diadem av smärta över min hjässa. Den släppte inte på hela kvällen.


Visst blev det lite bättre efter vatten, kaffe, läsk, pizza och två bitar dajmtårta, men ändå...


Nu bär det av mot Helsinborg. Vi ska besöka Ida. Det kommer bli kul. Sen är det dags att jobba natt denna veckan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards