lord K

Alla inlägg under maj 2009

Av kent johnsen - 5 maj 2009 20:31

Efter en jobbig dag på jobbet kändes det extra gott att ha en vän som ska bjuda en på nåt att äta. Mindre kul är det när vännen smsar och ställer in. Jag satt ett tag och funderade på vad som skulle göras åt saen och mindes den stora fina väldoftande burgaren de har på Nick´s under deras afterworktimmar. Så jag begav mig dit. Och gott var det. Dennis dök upp efter en stund och det var trevligt. Nu, en hamburgartallrik och fyra öl senare sitter jag hemma och ar det lugnt. Jag har fått min nya dator så så snart det slutat snurra i skallen ska jag spela Eve online igen.

Av kent johnsen - 3 maj 2009 23:55

Kollade precis upp priser för interrailkort i sommar. Det är dyrt. Ska kolla upp i veckan vad det kan tänkas kosta med bil. men med alla vägtullar, broavgifter, parkkeringsmätare och annat blir det förmodligen billigare med tåg. Tänkte att då har man kanske inte så mycket pengar till annat men det är ju det som är tanken. Bo och leva billigt och spela ihop sina lyxpengar.



Av kent johnsen - 3 maj 2009 10:48

Igår var det det tredje speltilllfället hos Jens och det var gåshudsgenererande denna gången också. Spännande och underbara beskrivningar och personporträtt gör spelkvällen till en jättekul upplevelse. Efter åt när jag kommit hem så satt jag i godan ro och tittade klart på säsong tre av Heroes.


Då loggade flickan jag träffat på nätet online. Vi hade ett rätt så seriöst samtal och kom fram till att vi skulle fortsätta vattna det här fröet till relation och se vart det leder. Sedan ringde hon senare på natten och vi hade ett mysigt samtal. Det var skönt

Av kent johnsen - 1 maj 2009 13:07

Jag körde in till Helsingborg och väntade en timme men hon dök aldrig upp. Besviken satte jag mig i bilen och körde hemåt. På motorvägen fick jag ett sms dä hon bad om ursäkt för att hon somnat och inte hört telefonen. Hon ska istället åka hit med tåget i morgon och träffa mig då. Hoppas nu det blir av.


Hon har varit sjuk och hennes hund dog i torsdags så hon har inte sovit gott på hur länge som helst men hur mycket överseende ska man ha? Jag vet inte. Om hon bangar imorgon också vet jag inte hur jag ställer mig till något. Det får tiden utvisa.


Nu ska jag istället hitta mig en ölpartner som kan hjälpa mig med det flak gröna tuborg som står i mitt kök

Av kent johnsen - 1 maj 2009 08:27

Det blev bara att jag slutade en halvtimme tidigare igår och det blev utgång med Dennis och Nathalie. Men fan vad jag hade kul igår. Vi var först på greken och hade trevligt. När de stängde hade vi trevligt på Nick´s istället. Förra lördagen tvingade jag en av tjejerna i baren att skriva en lapp om att de skulle köpa hem hallonläsk. Och lycka!!!Jag kunde igår få min brandbil. (hallonläsk+jägermeister)


Nu är jag nyfräsch och ska iväg till ica och köpa lite saker att stoppa i frukostkorgen som jag ska förtära med Jennie.


Jag känner på mig att detta kommmer bli en bra dag. 

Ovido - Quiz & Flashcards