lord K

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av kent johnsen - 15 maj 2009 17:51

Idag har det varit lite lugnare här i Danmark. Visst har man lagt märke till saker som är en upprepning från igår men ikväll ska vi ut på byn och snart vankas det hemmagjord lasagne. I morgon har jag blivit lovad att jag ska få köra motorcross och ATV så det kommer bli kul. Men jag åker nog ändå hem imorgon.


Roliga skillnader på interaktion mellan länderna är att här tar alla i hand när de möts. Även vänner. Det känns så bra så det ska jag införa hemma också. En annan är att folk skriker så himla mycket här. Alla vill komma till tals och ingen vill riktigt lyssna. Vilket resulterar i en högljudhet som jag inte är van vid. När jag kommer hem kommer det vara skönt att ha lite tystnad omkring sig.


Kommer jag till Köpenhamn imorgon innan tre på eftermiddagen ska jag inom Faraos Cigarer som är en underbar butik. Men jag tror inte det kommer bli så.

Ovido - Quiz & Flashcards