lord K

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av kent johnsen - 15 maj 2010 08:31

Det händer att man sitter framför datorn eller går förbi sina cdställ och får en plötsliga ingivelsen att lyssna på en skiva eller n viss artist man inte lyssnat på på länge.


Igår snubblade jag över Tim Christensen på spotify och gud vad glad jag är att jag gjorde det. Jag visste väl om att han hade släppt nytt för ett tag sedan men förträngt det eller nåt. Livet gled vidare och igår lyssnade jag på de nya sångerna. Och jag spelade mina gamla favoriter för Leona som verkligen gillade det.


Nu ska vi snart hem till min syster och med ner i bilen har vi Tims skiva 'Honeyburst' som jag varmt kan rekommendera alla. Det jag däremot delar med mig av nu är en av de nyare låtarna.



Om ni vill lyssna på andra favoriter, hör 'Wonder of wonders',  'Whispering at the top of my lungs' och 'Right next to the right one'.

Ovido - Quiz & Flashcards