lord K

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av kent johnsen - 12 maj 2010 09:15

Det var ju ett tag sen man uppdaterade här kom jag på. Sammanfattning: Vi var i tyskland och köpte öl, i Danmark på konfirmation och hälsade på släkten. Jag köpte en Mona Lisa för en hundring. Vi har börjat måla balkongmöblerna och jag har köpt grön matta till balkongen som ska ut så fort det slutat regna. Jag har blivit modernt laktosintolerant. Jag har också lånat böcker på biblioteket och sett 'The imaginarium of Dr Parnassus' som var bra. Jag kan gå in mer på det i ett senare inlägg. Detta inllägget är tänkt att handla om att jag lagt in en låt till på sommarens låtlista. Jag stod och diskade när jag hörde den och stod och dansade vid vasken så det plaskade extra mycket. Skitsamma. det är en kickass låt. Håll till godo. Jag kommer vid ett senare datum publicera någon form av spotifyspellista som är så populärt numera.



Försök inte ens sitta still! I know you wanna dance!

Ovido - Quiz & Flashcards