lord K

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av kent johnsen - 12 juni 2009 09:06

När jag lade upp listan på låtar som jag och Basse ska spela i sommar fanns 'Hey Ya' med på den. Det bör förtydligas att det inte är Outkasts original som vi ska spela. Vi bestämde oss för låten efter vi hörde den här killen...


Det går inte att bädda in videon från youtube men jag kan i alla fall lägga upp länken.


http://www.youtube.com/watch?v=8-8nkkOA_AM

Av kent johnsen - 12 juni 2009 02:02

Katter kan få dille på de konstigaste saker och de kan vara lika irriterande som de kan vara helt och hållet bedårande. Jag älskar att Kitty har bestämda åsikter. Jag fattar givetvis ingenting när hon kommer och tittar allvarligt på mig och utbrister bestämt något i stil med "Mjau mjew mao!!!" och sen bara går sin väg igen. Jag finner det stundtals besvärande när Frida ska sätta sin våta nos i min armhåleregion. Samtidigt är jag så kittlig så jag kan inte säga till henne utan att skratta samtidigt.


Däremot är det otroligt irriterande att varenda gång man ska diska gå på upptäcksfärd efter den gula tvättsvampen som tydligen är hur kul som helst att kånka iväg med i munnen. För några veckor sen kunde jag inte hålla dem borta från skurtrasan. Jag menar... Hur jävla kul kan de vara? Jag kan förstår förtjusningen för mjölkkartongskapsyler. De luktar ju gott för en katt och kan användas som en slags puck. Men disktrasor?

Ovido - Quiz & Flashcards